viernes, 10 de noviembre de 2006

Dia de preguntes?


Fa dies que em roda pel cap i avui m'he decidit.


Companys de feina, familiar, amics, enemics, repelents, en fi , la gent de a pie, que són com tu (ai perdó Carod), em pregunten que per què el blog?, que si h estic molta estona? què en trec?, preguntes varies. Però molts cops, acaben la pregunta amb una coletilla que no sé contestar; " el demés també".Evidentment no ho sé, i per això avui xafardejo els vostres hàbits.

1.-esteu molta estona escrivint el blog?

2.- quantes hores passeu al dia blogant por ahí, més o menys?

3.- quantes pagines acostumeu a visitar?

4.-i per què ho feu, que en treieu?

jo per ordre seria, al voltant de 45 minuts ; entre setmana unes dues o tres hores al dia i al finde una com a molt; unes 30 al dia; (molta estona és al currili) conèixer gent i manies d'elles. Molta gent escriu de la muerte, porqué yo lo valgo i sobretot m'ha servit per dues coses, anar recuperant la ortografia i aprendre bastantes coses. A més d'aconseguir arrencar-me el riure en moltes ocasions.

Això seria com una espècie de meme autoproposable, sense forçar, oi?

Bon cap de setmana i Valverde espavila al ganduls. Cuidadin amb al Saragossa.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

45 minuts al dia???? Em prens el pèl? Segur que una mitjana de 3 a 4 hores diàries...

Puji dijo...

A escrire el post trigo 10- 15 minuts. M'hi passo unes 2 hores la dia. Visito uns 30 blogs i ho faig perquè m'agrada llegir el que escriu la gent, les ocurrències que tenen, les opinions que tenen, aprenc de les coses que expliquen. I ric moooooooolt! Vols fer risoteràpia? Entra a la blogosfera.
Escriure t'ordena els pensament i agilitza la ment, apart de permetre't desfogar-te.

Anónimo dijo...

1.-esteu molta estona escrivint el blog? 10 o 15 minuts diaris.

2.- quantes hores passeu al dia blogant por ahí, més o menys? 30 minuts.

3.- quantes pagines acostumeu a visitar? Unes 15.

4.-i per què ho feu, que en treieu? Moltes coses, totes bones: somriures, riures, alegries, emocions, records, complicitats, amistats, sabiesa, coneixement.

Anónimo dijo...

1- Esteu molta estona escrivint el blog? 30 minuts diaris.

2.- quantes hores passeu al dia blogant por ahí, més o menys? Mes o menys 1, els caps de setmana no tinc temps, faig masses coses !!! jejejej

3.- quantes pagines acostumeu a visitar? Unes 20 o mes.

4.-i per què ho feu, que en treieu? Moltes coses, totes bones: somriures, riures, alegries, emocions, records, complicitats, amistats, sabiesa, coneixement.

5,- Jo faig servir un lector de noticies rss que em serveix per visualitzar tots els posts nous del dia així com posts que es vagin publicant al llarg del dia, així m'estolvio d'entrar a totes les pàgines cada dia. !!!

Passis un molt bon cap de setmana!!!

Txell dijo...

Home jo escriure lo que se li diu escriure no massa, de15 a 20 minuts (segons lo llarg que sigui) Després busca una foto que hi vagi bé.
Les vegades que m'haig de documentar vaig fent durant tot el dia i quan tinc una estoneta m'hi poso.

Passo moltes hores, moltes...

Visito al cap del dia unes 25 pàgines també.

Em diverteix, conec gent, m'agrada escriure, descobrir coses noves. Sobretot per evadir-me de la feina.

Bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

Gerard Agudo dijo...

Jo tardo més escrivint pq no estava acostumat a fer-ho. Vaig agafant pràctica.

Depèn del dia estic més estona o menys. La meva feina em permet està constantment mirant.

Tinc els meus clàssics. Sortir d'aquí em portaria massa, massa temps.

Per exemple recuperar el contacte amb gent com l'Oscar, en Puji, en Dani, i gent nove com tu. Les opinions de la gent són molt enriquidores. Un bon 'ratu'

Oriol dijo...

Perfecte, gràcies. Ara ja podré explicar.ho amb coneixement de causa.
Per cert, jbauer, és molt temptador aquell blog de quedeies de ginecòlecs i pediatres.
cruella, i abans fins i tot havia arribat a l'hora. Li preguntava al Puji si ell també trigava tant.
Als que esteu només 10-20 minuts, sou els meus ídols.
farlopa, el rss aquest m'interessa, buscaré, això és collonut, no?
Gerard, jo sóc dels teus, però sense la limitació de visites de blogs.

Candela dijo...

No sé si arribo tard, et deixo la meva resposta:

1.-esteu molta estona escrivint el blog? 15 minuts diaris (però en el meu cas fent la foto igual m'he passat HORES)

2.- quantes hores passeu al dia blogant por ahí, més o menys? 1/2 hores. Cada cop més, em sembla que m'estic tornatn addicta.

3.- quantes pagines acostumeu a visitar? Unes 15/20.

4.-i per què ho feu, que en treieu? Per vici. No, estic coneixent gent INCREIBLE. Algun indesitjable s'ha colat al blogg però la majoria gent és supermaca.

Anónimo dijo...

Hola nano, jo hi dedico poca estona a escriure 15 min (es nota als posts), ara m'estic afeccionant a deixar missatges a la gent que trobo a més d'un dels blogs que voltejo, més o menys 20 tot i que n'hi ha que llavors no recordo com tornar-hi, que també té la seva gràcia.
Part del vici és veure que hi ha gent que no coneixes i que coincideix amb tu en molts temes, o simplement en alguna opinió.

Oriol dijo...

Candela i clint, benvinguts siau, ni molt menys arribeu tard. Clint em passa el mateix, vaig voltant de blog en blog.

Oriol dijo...

candela, molt bo, ara entenc lo de la foto.