miércoles, 10 de enero de 2007

Estic dinant

-Costella, el teu "machote" està a casa. Estàs dinant? - mentre deixo la jaqueta.
-Si, "machote", corre que marxo a la feina, seu que jo acabo i almenys estem una estona junts.
- ‘voy paia’, ¿com ha anat?, el sindicat encara dona pel sac?
-Doncs? Són sindicats.- i posa cara de pocs amics.
-Per cert Uri, saps la C? aquella noia que et vaig dir que estava embarassada? Doncs ja no ho està. Ha parit un nen?.
-Caram, no se si felicitar-la o donar-li el pèsam – li responc.
- Ets burro- confirma.
-I com li ha anat, tot bé?-pregunto
-Si, si. Bé, el part més dolorós del món, el més difícil, el més……ja saps com és la C.
-No, no sé com és, però si tu ho dius, així deu ser- contesto, (no vull problemes).
-Li posen Bryan, amb y- em deixa anar de cop.
-Hòsties!! cof!!, coff!!, Bryan?. Costella, coff, coff estic dinant, vols que em mori?. No m’hauries d’haver dit el nom fins que hagués empassat.!!- responc ennuegat!.
-I el pare que diu?
-Ha estat ell, canviat el nom quan l’ha inscrit als papers, mentre ella estava parint?- m’explica.
-I un bè negre, això no pot acabar bé, pobre nen!!-somric amb cara de pena.

Jo em quedo, amb la cara tonto, rumiant ,“Bryan, segur que serà un tunning, anirà al gimnàs a fer peses amb el xandal del ‘ejército español’, samarreta imperi i serà soci del Bar$a. No jutgis, no jutgis.”

20 comentarios:

Anónimo dijo...

Bryannnnnnnn?????????? Què passa, que era l'únic nom que quedava en el Registre o què?

Ja sé que tothom fa el què li dona la gana i tal... però aquest nom l'haurà de dur tota la vida, eh??????

Una mica de serietat, als nous pares. PER FAVORT!

Oriol dijo...

txell, quan feia el post, pensava que potser algú s'ho prendria malament, però el pobre infant, és el que tu dius, l'haurà de portar uns quants anys

Anónimo dijo...

Uri, sigues positiu!! Encara sort que no li han posat BRAIAN. Per cert, que en tevetrsí comú (com diria n'Estanislau Verdet), es deu pronunciar "braien", no?

Anónimo dijo...

Always look on the bright side of life...

Anónimo dijo...

Doncs això la "Vida de Brian". Espero que no tingui el mateix final que el Jesucrist de la pel.lícula.

Anónimo dijo...

Doncs hi ha molts Bryan's famosos!!! je je je Bryan May¿?, Bryan De Palma, Kobe Bryant, Bryan Por Ahí,... qui sap pot ser acaba com a president de la Generalitat ja ja ja el què està clar que si és soci del Bar$a serà un afortunat.

Anónimo dijo...

De gran serà pilot, treballarà a Bryan Air ¬¬

Val, val, sols era per treure ferro a l'assumpte. Hi ha pares que haurien de passar un psicotècnic abans de ficar-se al llit.

Anónimo dijo...

oh per déu...

Mikel dijo...

la descripció força be fins que has arribat al punt de "soci del" sens dubte despres de lo del xandall de l´exercit espanyol nomes pot ser sociO de l´apañol , sempre hi quan qual en Bryan tingui edat d´anar al futbol el teu equip segueixi existint clar.

Anónimo dijo...

Jo dissabte vaig coneixer un Yeison. Sí, sí, escrit així Y-e-i-s-o-n.

Anónimo dijo...

Al Google "Bryan" té 69.700.000 coincidencies.
Dani: 24.200.000
Cris: 17.200.000
Crue: 6.440.000
Candela: 6.270.000
Mikel: 5.850.000
Oriol: 3.250.000
Puji: 471.000
Gerard Agudo: 78.000
Txell: 67.400
Charlie hi-hat: 65.300
pd40: 32.900

O sigui que el nano ens fot una repassada a tots a nivell googlelistic.

PD.: Sí, tinc poca feina.

Mikel dijo...

Jsaujsajasujsa ben vist Dani!!

Anónimo dijo...

òstia, Dani jajajjjajajajjajajajjaja.

Em quedo de pedra amb lo de Crue, per això.

Anónimo dijo...

juasjuasjuasjuasjuas

Anónimo dijo...

Li haurien pogut posar Lepoldo i segur que seria notari, no?

Anónimo dijo...

Hi ha pares que potser caldria fer una lobotomia abans de donar-los el carnet. En fi; que sigui feliç el nano i que ho porti dignament. Potser sí que arriba a presi de la Gene: ja tenim un Pepe Monti; ara falta una Bryan Garcia. Pitjor era aquell bonhome mallorquí que es deia "Miquel Miquel Miquel" (nom i dos cognoms iguals).

Anónimo dijo...

Jo en conec un que li van posar "IZAN" perque segons la mare si li posaven "ETHAN" hi hauria molts garrulos que li escriurien el nom malament...i el pitjor de tot és que el seu vot val el mateix que el meu!

PD- no entrare a la provocació, jejeje, tot es veura!

Anónimo dijo...

Res és blanc ni res és negre; tot és segons el vidre i tal i qual; posem que es diu Byan García; potser no té pinta de neurocirurgià, però és un nom genial per participar a OT. Reflexionem-hi.

Toy folloso dijo...

Encara estic sanglotant de la vomitada que m´ha fet fotre la descripció que fas del futur Braian.
Corren uns cuants de "pintxos" així.
Diguemel´s descoordinats.
Apa que el pare...

Oriol dijo...

crue- com sempre he d'intentar treure la part positiva.
puji, no he vist la peli, feina pendent.
cris, benvinguda!!, faltaria més, que tingui molta sort, el noi.
gerard, m'agradat molt bryan porai, el Pep Simax i Ester Colero.
pd40, jajajajjaja.
charie, és folla aquesta gent!!
mikel, i afegim que tinguem el camp acabat, dissabte a llepar!!.
candela,.. ¿y eso que es?, eso es mi amiga y tampoco baila...(acudit dolent, dolent).
Dani, t'ho juro que se per on començar, gràcies per informació.
flipo amb els resultats de Gerarad Agudo i Charlie Hi-hat.
Zinc, o Venanci i ser registrador!!

Vei, com aquell "..¿de dónde vengo o de dónde soy....Pelgrí Pelegrí Pelegrí,..."
clint, li poden posar "hizang".Llepareu, llepareu, llepareu....
cosespetites, he reflexionat i tota la raó del món. Bryan Garcia..um..o actor de cine ;-P
toy folloso, bon any company, el pare és bon tio però és com el nom del fill.