jueves, 11 de enero de 2007

meme amb l'advocat present.

L’enginyós Clint, em va fer destinatari d’un meme confessionari a on tinc que explicar cinc coses que no sapigueu de mi.

1.- Haig de dir que no sé que vol dir l’expressió arxiutilitzada “ XD “ , com es posen els “castpost” ni el “RSS”, però com és una obvietat que roda pel món blogaire, vaig decidir no preguntar-ho no fos cas que llavors ja no tinguéssiu cap dubte sobre la meva capacitat cerebral.
2.- De petitó, durant uns quants anys, més o menys fins que vaig saber llegir i pensar per mi mateix, era del Bar$a……cola….no cola, oi? Està bé, no conta, és mentida, no, més que mentida, és impossible. Dissabte a llepar.!! (amb el teu permís, candela).
2.- Mama, saps aquell nan de pedra que tenies a Llavaneres?....si, aquell que tocava el saxo… si, si, aquell…..si aquell que et penses que et va fotre el jardiner de la comunitat…si, el tinc jo. Està mal fet, però de petit era “lazme-reir” i de gran em trobo el mateix aquí!, què havia de fer?.
3.- Suposo que si passen cinc any, prescriu. Per tant, puc explicar que durant l’època d’estudiant universitari em vaig colar al metro durant molt temps, amb una targeta del metro de Bilbao caducada.
4.- Una definitòria que us agradarà, principalment em dedico a parellar, com una espècie de “casamentero” però un pèl diferent. Vaja tonteria….”hasta aquí puedo leer”..
5.- Ja que estem de confessions, aquí us deixo una fotografia penjada amb la meva cara de debò. Sobretot per tu Clint.

Ara toca rifa!. A veure, a veure. No us puc assegurar a on ho he llegit, però deia que la Candela era la autora del meme. Per tant, si és així, li retorno a la nostra benvolguda amiga, perquè ens confessi cinc coses més o aclareixi algunes que va deixar en suspens i sinó en tens ganes, mira, p
enges unes fotos que també ens agraden molt.
PS- Tampoc sé que vol dir "ps" però com ho posa el veí i el tiu té cultura, doncs jo també i borro lo de PD,

22 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei company! m'hauràs d'aclarir això de parellar eh! no pots fer conferssions i dir "fins aquí" a més la nº 5 no val que tots l'hem vist la teva cara de debó!
A banda de tot, el tema de dissabte...

Anónimo dijo...

Jo el que no entenc, és com pot haver-hi gent de l'Espanyols. :P
Tampoc puc entendre, que hi hagin individus que votin al PP.
Com tampoc m'entra al cap, que hi hagi tan fill de p... sueltu!

Oriol, quan comencem la caçera de nans d' El Maresme?

Anónimo dijo...

Estar clar que tots tenim un passat ... del Barça i a la era Nuñez ... tremendu.

Oriol dijo...

clint, he fet un acudit molt dolent amb lo de parellar.
txell, el ser perico és un pas endavant, cap a la veritat absoluta. Seria comparable al superguerrer de primer nivell com en Goku.
Dani, ni en broma era culé, és impossible.

Anónimo dijo...

XDDDDDD

Ei jo no soc l'autora del meme, que a mi m'ho van passar també!!!! Però, Ori, tot un plaer, jo agafavo el repte de nou per seguir explicant cosetes. jaja, ja veig que des que faig les fotos amb la càmera surten enormes!!!

PS: Jo també vaig veure que el vei posava PS enlloc de PD. Com ell és el savi seguirem les seves passes.

PSS: BON DIA GUAPÍSSSIM!

Oriol dijo...

candela, XD , que vol dir? que algú m'ho aclareixi ara que he confessat.

Anónimo dijo...

La 5 no val! ;P

Dessmond dijo...

jo encara m'estic meditant el collons de meme!

Oriol dijo...

menxu, el clint el dia dels inocents fa fer lo mateix i l'enllaç era una llufa. Em petava de riure i vaig pensar que algun dia li tornaria.
dessmond, medites perquè en tens moltes?

Anónimo dijo...

Ai carai amb el meme, però com han dit per aquí dalt et suspenem i potser l'hauràs de repetir.... i si no et tragues una pelicula sencera del Luis de funes... jejejje Lo de la 4 potser que ho aclareixis que no ho entenc ????

Anónimo dijo...

i on és l'advocat?

Anónimo dijo...

Ep Oriol, Pregunto ¿¿quina de les meves confessions se suposa que ja he descobert??? per variar, no u pillu no u pillu

Altre pregunta que des d'aquest mati ho penso i no goso dir....¿¿Ets mamporrero??

I per acabar, gira el teu maquíssim caparronet cap a l'esquerra, fes un esforç i digues aquí que hi veus: XD

I aquì? :P
I aquì? ;)
I aqui? :O
I aquí :C

Anónimo dijo...

Ah! ets soldador!

Anónimo dijo...

Patètic per ser una csi, oi?

Joana dijo...

Uri,
a Girona també hi ha molts nanets i molts pericos! Ja ho deus saber!

Anónimo dijo...

Ah! ok aclarit! Punt G

Oriol dijo...

farlopa, és un joc de paraules molt dolent, el que doma domador, el que a parella....
charlie, vist.
abogada, a preu d'amic..
candela, una part li he respost a en farlopa més amunt. I per l'altra, vol dir que és una cara com d'enfadat, o de bocabadat, o de llimona àcida?
joana, i un baixet perico. jejeje.

Anónimo dijo...

Jo ja m'imaginava que erets una especie de agència matrimonial... jejejejejee Entesos aclarit però suspes de meme :)

Anónimo dijo...

XD és riure a carcajades amb el cenyu apretat de tant riure.

De primer m'he cregut aixòs del BarÇa, però després he pensat en ton pare i me l'he imaginat fent-te la fimosi a lo vivo i m'he adonat que no podia ser.

P.S. P.S. vol dir post script. De parellar en deus saber molt però d'això, ntchs...

P.S.S. Jo tampoc sé posar castposts ni com va l'RSS.

Anónimo dijo...

Uri, desorellut;
per ser perico ja veus que tens una capacitat de convocatòria que ni els Rolling que tan agraden al Clint. Ja veus que el Puji, que també és molt savi (osti, tu, ja m'han batejat!), t'ha aclarit això del PS. No, no volia dir "Petit Samaler"; ni "Poca Substàncis", ni ""Putada Segura". És l'acrònim de postscriptum que a mi m'encanten les llengües i els romans en sabien molt de moure-la.

PS Per cert, aquesta vocació d'aparella-dor que tens, vigila a qui relaciones, que després et deixaran com un ennaito d'aquells que tan t'agraden (confesa que el tens sota el llit vestit de Tamudo)

Anónimo dijo...

Uri: quin exitassu de post!!! Tens mil comentaris. És claríssim que el morbo ven.

PS: Que no es diu PD, Candela. Es diu PS (PD vol dir "post data", i no és el cas)

Oriol dijo...

Puji, vei i Cruel. XD.